مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 13:262023-08-16پزشكي

حیاط دولت| از تکذیب گرانی بنزین تا ورود خودروهای برقی به ناوگان عمومی


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه (25 مرداد 1402 ) هیات وزیران با حضور در در حیاط دولت به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

وزیر بهداشت: مشکلی برای تامین دارو نداریم بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در حاشیه جلسه هیات دولت، گفت: ذخایر دارو را ارتقاء دادیم مشکل تهیه سرم که در سال گذشته داشتیم، امسال به طور کلی برطرف شد.

( متن این خبر را اینجا  بخوانید)     وزیرجهاد کشاورزی: نگرانی برای تامین آرد در کشور وجود ندارد محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در حاشیه نشست امروز هیات دولت، گفت: نگرانی برای تامین آرد در کشور وجود ندارد.

وی افزود: در تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز برای جمعیت 86 میلیونی  امکان اینکه تمام نیاز ها از بیرون تامین شود، وجود ندارد و اساس کار خود را بر تولید داخل گذاشته ایم.

 ( متن این خبر را اینجا  بخوانید)     زارع پور: سیم کارت با قیمت مناسب در اختیار زائران اربعین قرار می گیرد عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات نیز در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، گفت: هفته گذشته هیئتی را به کشور عراق فرستادیم و با بخش های مختلف جلساتی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حیاط دولت| از تکذیب گرانی بنزین تا ورود خودروهای برقی به ناوگان عمومی

حیاط دولت| از تکذیب گرانی بنزین تا ورود خودروهای برقی به ناوگان عمومی